söndag 22 mars 2015

Mycket snyggt idag!



Blev en liten shoppingrunda idag. Köpte snyggaste krukan från Granit och inser nu att jag måste tillbaka och köpa några till. Grå "terracotta", jag ställde i min cerisea hortensia i den och shit så snyggt det blev! Var tvungen att köra till Colorama och köpa färg så att jag kunde påbörja ommålningen av min höga pall så att den blir svart! Bilder kommer när pallen är färdig! 
Terracottapot Grey H19xD22cm

Köpte också en svart plåtburk (jag har tydligen snöat in på plåtburkar...) från House Doctor. Tänkte ha värmeljus i den, tur att både jag och mannen köpte nya förra veckan för burken var jättestor!!! Tittade även på den vita, men sonen valde den svarta och tur var det för den passar nog bäst hos oss!


Var även en runda på Mio för att köpa nya "vardagstallrikar". Tyvärr hade de inte fått hem fler gråa mattallrikar i deras serie Colormix men jag blev lovad att de ska komma in nu i veckan. Vilket innebär att jag måste köra dit en runda till och då tar jag Granit samtidigt så jag kan köpa fler krukor!


Råkade däremot få med mig några muggar hem istället... Slog till på en ny färg som inte alls matcher övrigt porslin hemma, vet inte riktigt vad jag tänkte på! Men snygga är de i alla fall!



Bilderna kommer från Granit, House Doctor och Mio.

2 kommentarer:

  1. Jag har också snöat in på svarta detaljer. :-) jättefina muggar. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har också snöat in på svarta detaljer. :-) jättefina muggar. Kram

    SvaraRadera